Образовательная платформа

Знижка 30% до 24 січня

Курс

Основи контент-маркетингу

Основи контент-маркетингу

Партнер: Палидром

Ви навчитеся розробляти контент-стратегію відповідно до задач бізнесу. Зрозумієте, як аналізувати продукт і аудиторію, створювати креативні концепції, просувати контент і оцінювати ефективність роботи в цифрах.

На ринку не вистачає фахівців

  • 1 000 компаній

    зараз шукають контент-маркетологів

  • 16 000 UAH

    заробітна плата фахівця-початківця

Кому підходить цей курс

  • SMM- фахівцям

    SMM- фахівцям

    Ви зможете вдосконалити навички планування контенту. Навчитеся розробляти стратегії, перевіряти гіпотези і створювати єдину концепцію контент-маркетингу — зрозумілу для читача і корисну для бренду.

  • Digital-спеціалістам

    Digital-спеціалістам

    Дізнаєтеся, як влаштований контент-маркетинг, навчитеся аналізувати метрики просування і перевіряти гіпотези під час роботи з текстами — розширите свої компетенції і зможете використовувати контент-маркетинг у роботі.

  • Редакторам і копірайтерам

    Редакторам і копірайтерам

    Дізнаєтеся більше про контент-просування: навчитеся аналізувати продукт і аудиторію, планувати дистрибуцію та підбирати команду. Зможете більш усвідомлено працювати з інформаційними продуктами.

  • Керівникам і власникам бізнесу

    Керівникам і власникам бізнесу

    Зрозумієте, як працює контент-маркетинг для вирішення бізнес-завдань. Навчитеся аналізувати свій продукт, дізнаєтесь, як вигідно відрізнятися від конкурентів, визначати цільову аудиторію і формулювати стратегію просування бізнесу через контент.

Чому ви навчитеся

  1. Розуміти відмінність контент-маркетингу від інтернет-маркетингу

  2. Робити базовий аналіз конкурентів та цільової аудиторії

  3. Підбирати команду для тематичного проєкту

  4. Збирати та аналізувати дані про продукт/послугу

  5. Підбирати інструменти контент-маркетингу для виконання різних задач

  6. Аналізувати проєкт на основі маркетингових та редакційних метрик
  7. Перевіряти маркетингові гіпотези
  8. Формувати стратегію дистрибуції контенту

  9. Визначати бюджет компанії на контент-маркетинг

Як проходить навчання

  1. Вивчаєте тему

    Всередині курсу — практичні відеоуроки.

    Вивчаєте тему
  2. Виконуєте завдання

    У тому темпі, в якому Вам зручно.

    Виконуєте завдання
  3. Працюєте з викладачем

    Закріплюєте знання та виправляєте помилки.

    Працюєте з викладачем
  4. Захищаєте дипломну роботу

    І доповнюєте нею своє портфоліо.

    Захищаєте дипломну роботу

Програма

На Вас чекають заняття з різним рівнем складності, онлайн-лекції, реальні кейси та практичні завдання.

  • 10 тематичних модулів
  • 61 видеоматериал
  1. Мотивація та робота з контентом.

    Ви познайомитеся з викладачами і дізнаєтеся, як буде проходити навчання. Зрозумієте, як мотивувати себе вчитися та які знання та навички ви отримаєте після курсу.

  2. Дефінітор. Основи: як і чому працює контент-маркетинг.

    Дізнаєтеся, що таке контент-маркетинг, як пов'язані ці поняття, чому одне не може існувати без іншого та за якими принципами працює контент для брендів.

  3. Монітор. Збір та обробка первинних даних.

    Зрозумієте, як і які дані потрібно збирати про продукт до початку просування. Дізнаєтеся, які завдання може вирішувати контент-маркетинг в залежності від ніші та цілей.

  4. Інтегратор. Вибираємо стратегію і приміряємо її на бренд.

    Навчитеся розробляти базову стратегію контент-маркетингу. Дізнаєтеся, як однакові завдання можна вирішити різними способами.

  5. Інтерпретатор. Стратегії на прикладах.

    Ви проаналізуєте реальні кейси, щоб зрозуміти, як стратегії допомагають вирішувати задачі бізнесу і приносять користь бренду.

  6. Креатор. Ідея, концепція і форма.

    Дізнаєтеся, як генерувати ідеї, які допомагають зробити просування зрозумілим читачеві та корисним для бренду. Навчитеся аналізувати конкурентів.

  7. Стратег. Стратегія: формулювання гіпотез та обробка ідеї.

    Зрозумієте, як формулювати гіпотези і планувати стратегію контент-маркетингу. Розберете основи дистрибуції контенту.

  8. Координатор. Запуск процесів і відпрацювання гіпотез.

    Ви дізнаєтеся, як зібрати команду для успішного просування і працювати з підрядниками, навчитеся перевіряти гіпотези.

  9. Аналітик. Оцінюємо проєкт в цифрах.

    Навчитеся визначати ефективність проєктів і зрозумієте, на які показники важливо звертати увагу в першу чергу.

  10. Погляд зверху. Узагальнюємо інформацію.

    Разом розберемо підготовлені вами кейси, щоб ви згадали всі свої помилки й не повторювали їх під час дипломного проєкту. Відмітимо, на що важливо звертати увагу після завершення курсу, коли ви будете готувати реальні проєкти.

  11. Дипломний проект. Контент-стратегія.

    Ви створите базовий документ, який допоможе змоделювати роботу з контент-маркетингом на будь-якому проєкті: від попереднього аналізу продукту до перевірки гіпотез.

Викладачі

Павло Федоров

Павло
Федоров

Production Director КБ «Паліндром»

Розробляв спецпроєкти в «Лайфхакері», писав для маркетингу «ВКонтакте».

Родіон Скрябін

Родіон
Скрябін

СЕО КБ «Паліндром»

Розвивав «Лайфхакер» і проводив digital-конференції MEH.

Ваше резюме після навчання

Аделина Ветрова
  • Посада: Контент-маркетолог
  • Зарплата від: 16 000 ₴

Професійни навички:

  • Аналіз продукту
  • Дистрибуція контенту
  • Аналіз ефективності просування
  • Запуск контент-проєктів з нуля
  • Збір первинних даних про ЦА та конкурентів
  • Формування контент-команди
  • Перевірка маркетингових гіпотез
  • Визначення бюджету контент-маркетингу
  • Вибір інструментів просування
  • Формулювання контент-стратегії
  • Створення креативних концепцій
  • Вибір типу контенту для різних завдань

Сертификат Skillbox

Підтверджує, що Ви пройшли курс, і буде додатковим аргументом під час влаштування на роботу.

Сертификат Skillbox Курс Основи контент-маркетингу
  • Старт курсу: 25 січня
  • Залишилося: 8 місць

Вартість навчання

  • Розстрочка без переплат
  • 909 ₴/мес
    • 10 907 ₴
    • 15 582 ₴

Знижка 30% до  24 січня

Крок 1. Оберіть варіант сплати

Крок 2. Заповніть контактні дані

Схоже відбулася помилка. Спробуйте відправити знову або перезавантажте сторінку.

Натискаючи на кнопку, я погоджуюся на обробку персональних даних і з правилами користування Платформою

Натискаючи на кнопку, я погоджуюся з публічною офертою і політикою обробки персональних даних

Дякуємо!

Ваша заявка успішно відправлена

Поширені запитання

  • Я вже займаюся рекламою і SEO-просуванням. Навіщо мені контент-маркетинг?

    Реклама і SEO допомагають на етапі готового попиту, а контент-маркетинг потрібен, щоб цей попит сформувати і підтримати продажі там, де стандартні методи не працюють. Дорогі послуги не купують після першого знайомства з ними. Щоб клієнт прийняв рішення про покупку, потрібно побудувати з ним довірчі відносини: познайомити з компанією, показати свою експертність, переконати в якості послуги, зняти заперечення і довести, що ви кращі конкурентів. Вирішити ці завдання допомагає контент-маркетинг.
  • Який графік навчання? Чи вийде поєднувати його з роботою?

    Ви можете працювати з матеріалами курсу в зручний час, рухаючись по програмі в потрібному вам темпі. Більш того, всі уроки будуть доступні і після закінчення курсу, назавжди, так що ви зможете освіжити свої знання в будь-який момент. Навчання організовано таким чином, щоб ви могли поєднувати його з роботою, навчанням і особистим життям.
  • Чи зможу я спілкуватися з викладачами?

    У вас буде куратор в Telegram-чаті, а викладач особисто прокоментує домашні завдання і дасть корисні поради. Так ви зможете перейняти досвід, професійні знання і Лайфхак.
  • Скільки годин на тиждень мені потрібно буде приділяти навчанню?

    Все залежить тільки від вас. В середньому наші студенти займаються від трьох до п’яти годин на тиждень.
  • Чи діють якісь програми розстрочки?

    Так, ви можете купити курс в розстрочку — і спланувати свій бюджет, розбивши всю суму на дрібні щомісячні платежі.