Образовательная платформа
Изображение для плашки ЧП Участвует в распродаже Скидка 30%
действует 0 днів 00:00:00
Курс

Customer Development

Customer Development

Ви навчитеся тестувати ідеї та прототипи за допомогою підходу CustDev, зрозумієте, як виявляти потреби клієнта та тренди, та зможете розвивати свій продукт, опираючись на запити користувачів.

Кому підійде цей курс

  • Product-менеджерам

    Product-менеджерам

    Ви краще зрозумієте свою аудиторію та запити ринку, навчитеся обчислювати їхню відповідність (PMF), щоб створити більш затребуваний продукт.

  • Підприємцям

    Підприємцям

    Навчитеся тестувати свої гіпотези та заощадите час і гроші, відмовившись від свідомо провальних ідей.

  • UX-дизайнерам, аналітикам

    UX-дизайнерам, аналітикам

    Навчитеся проводити інтерв’ю з користувачами, визначати їхні потреби та болі, щоб давати людям саме те, що вони шукають.

Чому ви навчитеся

  1. Тестувати гіпотези

    Освоїте тестування гіпотез за допомогою підходу CustDev.

  2. Досліджувати цільову аудиторію

    Навчитеся визначати цільових клієнтів, їх потреби та запити.

  3. Знаходити та валідувати ідеї продукту

    Вивчите, як поетапно шукати та відбирати перспективні для бізнесу ідеї продуктів.

  4. Інтерв'ювати користувачів та аналізувати результати

    Розберетеся, як скласти грамотний сценарій інтерв’ю, підготуватися та провести розмову з користувачем, а потім проаналізувати результати опитування.

  5. Розробляти MVP та вибирати канали дистрибуції

    Ви зможете створювати тестові прототипи продуктів для перевірки ваших гіпотез. Дізнаєтеся, як вибирати за допомогою тестування найперспективніші канали збуту.

  6. Розвивати продукт

    Навчитеся використовувати інформацію про запити користувачів, щоб створювати більш затребувані на ринку продукти.

Як проходить навчання

  1. Вивчаєте тему

    У курсі — практичні відеоуроки.

    Вивчаєте тему
  2. Виконуєте завдання

    У тому темпі, у якому вам зручно.

    Виконуєте завдання
  3. Працюєте з викладачем

    Закріплюєте знання і виправляєте помилки.

    Працюєте з викладачем
  4. Захищаєте дипломну роботу

    І доповнюєте нею своє портфоліо

    Захищаєте дипломну роботу

Програма

Ви пройдете усі етапи розробки MVP від визначення проблеми до презентації прототипу.

  • 6 тематичних модулів
  • 20 онлайн-уроків
  1. Класична модель CustDev — основи класичного підходу до дослідження клієнтських аудиторій, а також його особливості у Росії.

  2. CustomerDiscovery — інструменти вивчення ринку, ранжування ідей, розрахунок ємності ринку та формування гіпотез.

  3. Проведення інтерв'ю в CustDev — підготовка сценарію, пошук аудиторії, проведення інтерв'ю та опрацювання результатів.

  4. Формування MVP 0 — створення тестового прототипу, перевірка гіпотези.

  5. Формування MVP 1 — формування на основі попереднього прототипу покращеної версії продукту.

  6. Вибір каналів дистрибуції — визначення відтворюваних і масштабованих каналів збуту продукту.

Викладачі

Михайло Войтко

Михайло
Войтко

Старший проєктний менеджер у Сбербанку

Керував напрямом роботи з партнерами в Яндексі, а також відділом консалтингу в компанії QED; працював у Microsoft.

Євген Паршин

Євген
Паршин

Засновник і CEO ProductHub.ru, CPO в Альфа-Банку

Засновник ProductHub. Понад 3 роки працює з власними стартапами.

Михайло Свердлов

Михайло
Свердлов

Директор з бізнес-розвитку Skypro. Ex-директор з контенту Skyeng

Відповідає за освітній контент продуктів Skyeng, їхню ефективність та інновації EdTech. Викладає в університеті Іннополіс корпоративним клієнтам: MTC, АШАН, Магніт, Мегафон, Білайн.

Ілля Бріскін

Ілля
Бріскін

Керівник групи лідогенерації у Skyeng

  • Старт курсу: 25 січня
  • Залишилося: 5 місць

Вартість навчання

  • Розстрочка без переплат
  • 1 354 ₴/міс
  • 1 935 ₴/міс
Изображение для плашки ЧП Участвует в распродаже Скидка 30%
действует 0 дня 00:00:00

Крок 1. Оберіть варіант сплати

Крок 2. Заповніть контактні дані

Схоже відбулася помилка. Спробуйте відправити знову або перезавантажте сторінку.

Натискаючи на кнопку, я погоджуюся на обробку персональних даних і з правилами користування Платформою

Натискаючи на кнопку, я погоджуюся з публічною офертою і політикою обробки персональних даних

Дякуємо!

Ваша заявка успішно відправлена

Поширені запитання

  • Скільки годин на тиждень мені потрібно буде приділяти навчанню?

    Все залежить тільки від вас. В середньому наші студенти займаються від трьох до п’яти годин на тиждень
  • Чи зможу я спілкуватися з викладачами?

    У вас буде куратор в Telegram-чаті, а викладач особисто прокоментує домашні завдання і дасть корисні поради. Так ви зможете перейняти досвід, професійні знання і Лайфхак.
  • Чи діють якісь програми розстрочки?

    Так, ви можете купити курс в розстрочку — і спланувати свій бюджет, розбивши всю суму на дрібні щомісячні платежі.