Образовательная платформа
Изображение для плашки ЧП Участвует в распродаже Скидка 30%
действует 0 днів 00:00:00
Курс

Інтернет-маркетолог PRO

Інтернет-маркетолог PRO

Партнер: MGCom

Ви навчитеся будувати маркетинг у компаніях з великим бюджетом. Прокачаєтеся в розробці стратегій просування, запуску реклами, SERM і SEO. Навчитеся вибирати канали просування під бізнес-завдання та ефективно управляти командою. Зможете влаштуватися у велику компанію або братися за масштабні проєкти на фрілансі та заробляти більше.

На ринку не вистачає спеціалістів

  • 1 298 компаній

    зараз шукають інтернет-маркетологів

  • 27 000 UAH

    зарплата досвідченого спеціаліста

Кому підійде цей курс

  • Досвідченим  маркетологам різних напрямків

    Досвідченим маркетологам різних напрямків

    Розвинете навички стратегічного планування, навчитеся користуватися сервісами наскрізної аналітики, рахувати юніт-економіку та працювати із проєктною командою. Вивчите особливості контекстної та таргетованої реклами, SEO для великих проєктів. Зможете претендувати на керівну посаду.

  • Маркетологам з досвідом просування невеликих проєктів

    Маркетологам з досвідом просування невеликих проєктів

    Дізнаєтеся, як просувати середній і великий бізнес в інтернеті: працювати з великим бюджетом, залучати підрядників, оптимізувати кампанії та не зливати гроші впусту. Зможете братися за масштабні та дорогі проєкти.

Чому ви навчитеся

  1. Формулювати цілі рекламної кампанії

  2. Описувати воронку продажів, будувати

  3. Customer Journey Map і рахувати unit-економіку

  4. Працювати з SEO у великих проєктах

  5. Розробляти стратегію просування і медіаплан

  6. Покращувати репутацію бренду в мережі

  7. Управляти командою та зовнішніми підрядниками

  8. Підбирати інструменти та канали для просування під бізнес-завдання

  9. Проводити usability-аналіз сайтів і мобільних застосунків

  10. Прогнозувати та оцінювати результати маркетингових кампаній

Як проходить навчання

  1. Вивчаєте тему

    У курсі — практичні відеоуроки.

    Вивчаєте тему
  2. Виконуєте завдання

    У тому темпі, у якому вам зручно.

    Виконуєте завдання
  3. Працюєте з викладачем

    Закріплюєте знання та виправляєте помилки.

    Працюєте з викладачем
  4. Захищаєте дипломну роботу

    І доповнюєте нею своє портфоліо.

    Захищаєте дипломну роботу

Програма

Вас чекають онлайн-лекції та практичні завдання на основі реальних кейсів.

  • 23 тематичних модуля
  • 127 онлайн-уроків
  1. Вступ в інтернет-маркетинг

    Дізнаєтеся, чим займається інтернет-маркетолог і в чому специфіка просування бізнесу в мережі. Навчитеся проводити брифінг і дебрифінг клієнта.

  2. Аналіз продукту та цільової аудиторії

    Познайомитеся з інструментами аналізу аудиторії та конкурентів і навчитеся складати портрет користувача. Дізнаєтеся, як отримувати дані з CustDev, досліджень, опитувань, веб-аналітики та CRM.

  3. Репутаційний аудит

    Дізнаєтеся, як репутація впливає на просування бізнесу та продаж. Навчитеся поетапно проводити репутаційний аудит компанії.

  4. Usability-аналіз

    Дізнаєтеся, що таке usability-аналіз і із чого він складається. Навчитеся використовувати інформацію із систем аналітики та визначати, як показники впливають на ефективність. Зможете працювати з тепловими картами, звітами Google Analytics і Pagespeed Insights. Підготуєте сценарії взаємодії клієнта з продуктом.

  5. Конкурентний аналіз

    Зрозумієте, якими бувають конкуренти і як правильно вибрати їх для аналізу. Зможете вивчати та порівнювати конкурентів за допомогою різних інструментів: SimilarWeb, SpyWords, Wordstat.

  6. Воронка і CJM

    Зрозумієте, у чому різниця між сегментацією аудиторії за воронкою і шляхом користувача. Навчитеся розробляти Customer Journey Map для різних груп аудиторії.

  7. Unit-економіка та медіапланування

    Дізнаєтеся, що таке unit-економіка проєкту і як її рахувати. Розберете основні показники роботи маркетолога. Дізнаєтеся, що впливає на медіаплан і в чому особливості медіапланування для великих проєктів.

  8. Контекстна реклама: вступ

    Зрозумієте, у чому специфіка та можливості контекстної реклами залежно від типів бізнесу і цілей. Навчитеся проводити тести та визначати обсяг канібалізації трафіка, щоб знизити витрати на просування.

  9. Контекстна реклама: формати та автоматизація

    Дізнаєтеся, як ефективно управляти великим бюджетом на контекстну рекламу і отримувати цільовий трафік. Зрозумієте, як сегментувати кампанії за типами запитів. Вивчите особливості та відмінності рекламної мережі «Яндекс» і Google.

  10. Таргетована реклама: вступ

    Познайомитеся з видами, форматами та можливостями таргетованої реклами. Дізнаєтеся технічні особливості та створите креатив для її запуску.

  11. Таргетована реклама: формати та можливості

    Вивчите можливості таргетингу, типи кампаній, рекламні формати та бенчі з ефективності на різних майданчиках: myTarget, ВКонтакте, Фейсбук та Інстаграм. Дізнаєтеся, як підготуватися до запуску і скласти комерційну пропозицію з таргетованої реклами для свого проєкту.

  12. Медійна реклама: місце в інтернет-маркетингу

    Вивчите особливості роботи з медійною рекламою та навчитеся запускати ефективні рекламні кампанії. Зрозумієте, у яких ситуаціях медійна реклама ефективна, а в яких — не потрібна.

  13. Programmatic і OLV

    Зрозумієте, чому Programmatic відрізняється від медійної реклами і як впливає на воронку продажів. Познайомитеся з різними programmatic-платформами.

  14. SEO для великих проєктів: вступ

    Дізнаєтеся, з якими проблемами зустрічаються SEO-спеціалісти на великих проєктах. Зрозумієте, як отримувати трафік з розвідувачів для інтернет-магазинів, контентних проєктів та інших майданчиків.

  15. SEO для великих проєктів: особливості для агентств і клієнтів

    Зрозумієте, як підбирати агентства для довгострокової співпраці. Дізнаєтеся, як складати комерційні пропозиції та з чого складається бриф для великого SEO-проєкту.

  16. Мобільна реклама

    Познайомитеся з ринком мобільних застосунків і зрозумієте, у чому особливості розміщення реклами в них. Дізнаєтеся, що таке мотивований трафік і розробите стратегію просування мобільного застосунку.

  17. Інші канали в інтернет-маркетингу

    Дізнаєтеся, які ще бувають канали просування. Познайомитеся із прайс-агрегаторами, CPA-мережами, email-маркетингом і SMM.

  18. Робота з гіпотезами та тестуванням каналів

    Дізнаєтеся, що робити, коли медіаплан готовий, кампанії запущені — а результат поганий. Навчитеся перевіряти гіпотези та шукати інсайти і закономірності в даних.

  19. Управління репутацією в digital-середовищі

    Вивчите основні поняття, інструменти, цілі та завдання ORM. Розберетеся в основах правового регулювання, SERM, SMRM, Influencers management, аналітики та моніторингу. Дізнаєтеся, у чому полягають ризики для онлайн-репутації великих компаній.

  20. Створення digital-стратегії

    Декомпозуєте цілі, визначите критерії якості стратегії та її зміст. Створите комплексну маркетингову стратегію.

  21. Ефективне управління командою

    Зрозумієте, чому деякі завдання не виконуються. Познайомитеся із принципами співпраці та суперництва в команді. Дізнаєтеся, як правильно делегувати завдання.

  22. Комунікація із клієнтом

    Навчитеся готувати презентації та візуалізувати дані. Вивчите різні стратегії переговорів. Зможете підготуватися до зустрічі з замовником.

  23. Аналіз результатів просування

    Навчитеся збирати дані про рекламну кампанію та аналізувати трафік в Google Analytics, Яндекс.Метриці та системах наскрізної аналітики.

Викладачі

Любов Куріс

Любов
Куріс

Керівник групи маркетингу електронної комерції в MGCom
Юлія Савіна

Юлія
Савіна

Керівник відділу ORM в MGCom
Єлизавета Громова

Єлизавета
Громова

Аккаунт-директор. Programmatic and Big Data в MGCom
Антон Молчин

Антон
Молчин

Заступник керівника відділу аналітики в MGCom
Марія Дремлюк

Марія
Дремлюк

Менеджер по розвитку відділу mobile в MGCom
Єлизавета Вороніна

Єлизавета
Вороніна

Head of production SEO в MGCom

Ваше резюме після навчання

Аделина Ветрова
  • Посада: Інтернет-маркетолог
  • Зарплата від: 22 000 ₴

Професійни навички:

  • Робота з великими маркетинговими бюджетами
  • Підбір каналів просування під бізнес-завдання
  • Запуск медійної та відеореклами
  • Керування проєктною командою
  • Розробка стратегії просування
  • SEO-просування сайту
  • Складання Customer Journey Map
  • Підбір підрядників і контроль їх роботи
  • Складання медіаплану
  • Робота з SERM
  • Розрахунок unit-економіки проєкту
  • Аналіз просування та складання звітності
  • Запуск таргетованої і контекстної реклами

Сертификат Skillbox

Підтвердить, що ви пройшли курс, і стане додатковим аргументом при влаштуванні на роботу.

Сертификат Skillbox Курс Інтернет-маркетолог PRO
  • Старт курсу: 25 січня
  • Залишилося: 8 місць

Вартість навчання

  • Розстрочка без переплат
  • 1 508 ₴/мес
    • 18 101 ₴
    • 25 859 ₴
Изображение для плашки ЧП Участвует в распродаже Скидка 30%
действует 0 дня 00:00:00

Крок 1. Оберіть варіант сплати

Крок 2. Заповніть контактні дані

Схоже відбулася помилка. Спробуйте відправити знову або перезавантажте сторінку.

Натискаючи на кнопку, я погоджуюся на обробку персональних даних і з правилами користування Платформою

Натискаючи на кнопку, я погоджуюся з публічною офертою і політикою обробки персональних даних

Дякуємо!

Ваша заявка успішно відправлена

Питання, що часто ставляться

  • У мене уже є досвід у маркетингу. Чим мені допоможе курс?

    Головне завдання курсу — навчити практикуючих маркетологів працювати з великими бюджетами на просування. У великих проєктах помилки і недоробки інтернет-маркетолога призводять до великих втрат, тому спеціалісту потрібні особливі знання та навички.Викладачі курсу розкажуть про всі етапи роботи інтернет-маркетолога: від стратегії до аналізу, — і все це на конкретних кейсах. Ви дізнаєтеся, як працювати із середнім і великим бізнесом, і знизите ризики зайвих витрат. У всьому допоможуть досвідчені наставники, які будуть курирувати вас протягом всього курсу.
  • Який графік навчання? Чи вийде поєднувати його з роботою?

    Ви можете працювати з матеріалами курсу в зручний час, рухаючись за програмою в необхідному вам темпі. Більше того, всі уроки будуть доступні і після закінчення курсу, назавжди, так що ви зможете освіжити свої знання в будь-який момент. Навчання можна поєднувати з роботою, навчанням і особистим життям.
  • Скільки годин на тиждень мені потрібно буде приділяти навчанню?

    Все залежить тільки від вас. У середньому наші студенти займаються від трьох до п’яти годин на тиждень.
  • Я зможу спілкуватися з викладачами?

    У вас буде куратор в Telegram-чаті, а викладач особисто прокоментує домашні завдання та надасть корисні поради. Так ви зможете перейняти досвід, професійні знання і лайфхаки.
  • Чи діють які-небудь програми розстрочки?

    Так, ви можете купити курс в розстрочку — і спланувати свій бюджет, розділивши всю суму на невеликі щомісячні платежі.