Образовательная платформа
Изображение для плашки ЧП Участвует в распродаже Скидка 40%
действует 0 днів 00:00:00

Професія Контент-маркетолог з нуля до PRO

Професія Контент-маркетолог з нуля до PRO

Ви навчитеся вибудовувати контент-стратегію, планувати, запускати контент-проєкти та керувати контент-відділом. Освоїте затребувану професію, зможете створювати корисний контент і завойовувати довіру аудиторії.

Контент-маркетолог вирішує бізнес-завдання за допомогою контенту: вибудовує стратегію, підбирає формати під цілі компанії, організовує дистрибуцію та аналізує результати просування.

  • 16 000 UAH

    середня зарплата контент-маркетолога за даними rabota.ua

Кому підійде цей курс

  • Новачкам

    Новачкам

    Навчитеся писати та редагувати тексти, освоїте інструменти контент-маркетингу. Отримаєте затребувану професію, зможете займатися маркетингом у компанії, агентстві та на фрілансі.

  • Копірайтерам та SMM-фахівцям

    Копірайтерам та SMM-фахівцям

    Дізнаєтеся, як створювати контент-стратегію та поширювати контент, щоб достукатися до потенційних клієнтів. Вийдете на новий рівень в професії та збільшите дохід.

  • Починаючим контент-маркетологам

    Починаючим контент-маркетологам

    Прокачаєтеся у професії та систематизуєте знання. Вивчите нові інструменти контент-маркетингу і зможете підвищити вартість послуг.

Чому ви навчитеся

  1. Вибудовувати контент-стратегію для будь-якого бізнесу

    Дізнаєтеся, як правильно визначити завдання та підібрати тип і формат контенту, які допоможуть його вирішити.

  2. Писати і редагувати тексти для бізнесу

    Навчитеся робити лендінги, презентації, розсилки, статті та тексти для соцмереж.

  3. Аналізувати цільову аудиторію

    Зможете збирати дані про продукт і клієнтів, щоб точно визначити біль цільової аудиторії.

  4. Керувати командою та процесами

    Зрозумієте, як керувати контент-командою, вибудовувати редакційні процеси, ставити завдання дизайнерам та авторам.

  5. Поширювати контент

    Дізнаєтеся, як підбирати ефективні канали дистрибуції та не витрачати бюджет даремно.

  6. Оцінювати ефективність контенту

    Навчитеся з маркетингових та редакційних метрик визначати, як відпрацював контент.

Tilda безкоштовно для всіх студентів

Ви отримаєте промокод на місяць безкоштовного доступу до конструктора сайтів Tilda. Зможете використовувати сервіс для виконання одного домашнього завдання і реалізації власних проєктів.

Tilda безкоштовно для всіх студентів

Як проходить навчання

  1. Вивчаєте тему

    Всередині курсу — практичні відеоуроки.

    Вивчаєте тему
  2. Виконуєте завдання

    У тому темпі, в якому Вам зручно.

    Виконуєте завдання
  3. Працюєте з викладачем

    Закріплюєте знання та виправляєте помилки.

    Працюєте з викладачем
  4. Захищаєте дипломну роботу

    І доповнюєте нею своє портфоліо.

    Захищаєте дипломну роботу

Програма

На вас чекають онлайн-лекції та практичні завдання на основі реальних кейсів.

  • 43 модулі
  • 255+ уроків

Основні курси

  1. Комерційний редактор

    Ви навчитеся писати та редагувати тексти для бізнесу: лендінги, презентації, розсилки, комерційні пропозиції та статті, що продаються. Дізнаєтеся, як спілкуватися із замовниками, управляти авторами та аналізувати ефективність текстів. Попрацюєте з навчальними кейсами реального бізнесу та зберете портфоліо з 6 текстів.

      1. Експрес-курс з комерційної редактури
      2. Введення в професію «Комерційний редактор»
      3. Розуміємо завдання
      4. Принципи та прийоми комерційної редактури
      5. Пишемо тексти про компанію
      6. Готуємо комерційну пропозицію
      7. Готуємо розсилку
      8. Створюємо лендінги
      9. Пишемо статті на різні платформи
      10. Запускаємо блог компанії
      11. Оформляємо текст
      12. Оцінюємо ефективність тексту
      13. Управляємо редакційними процесами
      14. Презентуємо результат замовнику
      15. Боремося з кризою
  2. Основи контент-маркетингу

    Ви дізнаєтеся, як аналізувати продукт та аудиторію, розробляти контент-стратегію під завдання бізнесу та займатися дистрибуцією. Навчитеся оцінювати ефективність просування та створите документ, який допоможе вибудувати роботу з контент-маркетингом на будь-якому проєкті.

      1. Мотивація і робота з контентом
      2. Дефінітор. Основи: як і чому працює контент-маркетинг
      3. Монітор. Збір та обробка первинних даних
      4. Інтегратор. Вибираємо стратегію та приміряємо її на бренд
      5. Інтерпретатор. Стратегії на прикладах
      6. Креатор. Ідея, концепція і форма
      7. Стратег. Стратегія: формулювання гіпотез та обробка ідеї
      8. Координатор. Запуск процесів і відпрацювання гіпотез
      9. Аналітик. Оцінюємо проєкт в числах
      10. Погляд зверху. Узагальнюємо інформацію
  3. Контент-маркетинг PRO

    Прокачаєтеся в контент- та інтернет-маркетингу, навчитеся розробляти стратегію просування і знаходити перспективні проєкти. Вивчите нестандартні способи дистрибуції та зможете ефективно управляти контент-відділом.

      1. Основи інтернет-маркетингу
      2. Планування стратегії
      3. Навички професійного контент-маркетолога
      4. Управління командою
      5. Дистрибуція
      6. Пошук роботи

Додаткові курси

  1. Креативний копірайтинг для соцмереж

    Навчитеся розробляти контент для SMM-стратегії бренду. Зможете формувати креативну концепцію, генерувати ідеї, писати пости, що залучають аудиторію, і створювати спецпроєкти.

      1. Брифуємо замовника
      2. Шукаємо інсайти та генеруємо ідеї
      3. Пишемо пости для різних цілей бізнесу
      4. Візуалізуємо контент і працюємо з дизайнером
      5. Готуємо спецпроєкти
  2. Запуск подкасту з нуля

    Ви дізнаєтеся, як розробити та запустити власний подкаст: вибрати теми, залучити аудиторію та просувати проєкт. Зможете подолати страх старту та реалізувати власний проєкт.

      1. Що таке подкасти. Російський і світовий ринок
      2. Подолання бар'єрів і помилки новачка
      3. Формати подкастів і сторітеллінг
      4. Вибір ідеї
      5. Аналіз конкурентів і неймінг
      6. Візуал та аудіобрендінг
      7. Співведучі, гості та слухачі
      8. Підготовка та сценарій
      9. Вибір обладнання та локації для запису
      10. Як отримати хороший звук
      11. Монтаж подкасту
      12. Публікація подкасту: заголовки випусків і набивання подкасту
      13. Просування подкасту
      14. Монетизація та майбутнє подкасту

Дипломні проєкти

  1. Тексти для бізнесу

    Ви оціните поточний стан компанії, її цілі та завдання. Визначите, чи зможуть вирішити тексти проблему бізнесу та які формати підійдуть для цього. Складете план дій, опишете вимоги до команди та процес роботи. Відредагуєте готові тексти та підготуєте презентацію для захисту диплома.

  2. Контент-стратегія

    Ви створите базовий документ, який допоможе вибудувати роботу з контент-маркетингом на будь-якому проєкті: від попереднього аналізу продукту до перевірки гіпотез.

Вже навчалися на   якомусь курсі з   програми

Скажіть про   це менеджеру   — за   цей курс платити не   доведеться

Викладачі

Родіон Скрябін

Родіон
Скрябін

СЕО КБ «Паліндром»

Розвивав «Лайфхакер» і проводив digital-конференції MEH.

Павло Федоров

Павло
Федоров

Production Director КБ «Паліндром»

Розробляв спецпроєкти в «Лайфхакері», писав для маркетингу «ВКонтакте».

Андрій Коновалов

Андрій
Коновалов

Головний редактор Skillbox

Робив перше в Росії успішне b2b-медіа з пейволлом, перезапускав Cossa.ru.

Аліна Гашинська

Аліна
Гашинська

Керівник відділу комерційного контенту Skillbox

Розробляла стратегію просування Storia. У Skillbox запустила перший етап контент-маркетингу.

Олексій Рожков

Олексій
Рожков

Співзасновник агентства «Сделаем»
Катерина Єрошина

Катерина
Єрошина

Головний редактор Promopult.ru
Марія Форманюк

Марія
Форманюк

Головний редактор Ornament Media
Катерина Кушнір

Катерина
Кушнір

Головний редактор журналу «Завтра облачно», Mail.ru Cloud Solutions
Надія Кіяткіна

Надія
Кіяткіна

Керівник і співзасновник Ornament Media
Юлія Баль

Юлія
Баль

Керівник напрямку контент-маркетингу в «Білайн Бізнес»
Поліна Накрайнікова

Поліна
Накрайнікова

Редактор зростання у Burning Hut
Настя Дюжарден

Настя
Дюжарден

Контент-маркетолог геосервісів Яндекса
Сергій Кізер

Сергій
Кізер

Засновник «KIZER FAMILY» - агентства креативного контент-маркетингу
Руслан Феоктистов

Руслан
Феоктистов

SMM-менеджер, копірайтер «ВКонтакте»
Артур Білостоцький

Артур
Білостоцький

Автор подкастів «Заварили бізнес» та «Бізнес, роботи, мрії»
Анна Марчук

Анна
Марчук

Співавтор подкасту «Давай поговоримо» і один із засновників першого в Росії подкаст-агентства MADcast

Рік англійської мови!

Виконайте три домашніх завдання і отримаєте промокод для доступу до платформи онлайн-школи КЕСПА на рік.

Пропозиція діє для користувачів Skillbox, які купили будь-яку професію з 1 серпня 2021 року.

На вас чекають:

  • методика прискореного запам’ятовування слів і граматики;
  • персональна програма навчання, яка допоможе заговорити англійською з нуля;
  • 4 індивідуальні сесії по 25 хвилин.

Ваше резюме після навчання

Аделина Ветрова
  • Посада: Ведучий контент-маркетолог
  • Зарплата від: 16 000 ₴

Професійни навички:

  • Аналіз продукту, ЦА та конкурентів
  • Формування контент-команди та управління редакцією
  • Формулювання контент-стратегії та вибір інструментів просування
  • Написання і редактура комерційних текстів
  • Дистрибуція контенту
  • Перевірка маркетингових гіпотез
  • Створення креативних концепцій
  • Запуск блогів, подкастів, email-розсилок
  • Залучення аудиторії через різні канали
  • Розрахунок бюджету на контент-маркетинг
  • Підбір типу і формату контенту для різних завдань
  • Оцінка ефективності контенту і побудова контент-аналітики для бізнесу

Сертифікат Skillbox

Підтверджує, що Ви пройшли курс, і буде додатковим аргументом під час влаштування на роботу.

Сертификат Skillbox Професія Професія Контент-маркетолог з нуля до PRO
  • Старт курсу: 25 січня
  • Залишилося: 4 місця

Вартість навчання

  • Розстрочка без переплат
  • 1 368 ₴ /міс
    • 32 837 ₴
    • 54 728 ₴
Изображение для плашки ЧП Участвует в распродаже Скидка 40%
действует 0 дня 00:00:00