Образовательная платформа
Изображение для плашки ЧП Участвует в распродаже Скидка 40%
действует 0 днів 00:00:00

Спортивний менеджер

Спортивний менеджер

Ви дізнаєтеся, як керувати спортивними клубами, школами та базами. Вивчите менеджмент, аналітику, брендинг, маркетинг, керування бюджетом і ризиками. Зможете розвивати власні проекти, працювати з кращими спортивними командами країни і заробляти в середньому 26 000 гривень.

На ринку не вистачає фахівців

За даними rabota.ua:
  • від 180 компаній

    шукають спортивних менеджерів щомісяця

  • 26 400 UAH

    середня зарплата фахівця

Кому підійде цей курс

  • Спортсменам

    Спортсменам

    Освоїте спортивний і бренд-менеджмент. Навчитеся використовувати маркетингові та бізнес-інструменти, щоб залишатися у спорті і заробляти, навіть завершивши кар’єру.

  • Тим, хто хоче працювати в індустрії спорту

    Тим, хто хоче працювати в індустрії спорту

    Дізнаєтеся фінансові та юридичні аспекти роботи у спорті. Зрозумієте, як просувати спортивні організації і заробляти в цій сфері. Зможете змінити професію, пройти стажування і знайти роботодавця.

  • Підприємцям-початківцям

    Підприємцям-початківцям

    Отримаєте інструменти керування клубами та лігами від топових спікерів, зможете запустити спортивний бізнес або стартап, знайти партнерів, інвесторів і вийти на перший прибуток.

Чому ви навчитеся

  1. Організовувати спортивні заходи

    Розберете регламент і основні етапи проведення спортивних заходів

  2. Складати маркетингову стратегію

    Зрозумієте, як формулювати цілі просування, пов’язувати веб-аналітику з бізнес-показниками

  3. Керувати брендом спортивної організації

    Дізнаєтеся, як вибудувати позиціонування бренду, запустити новий продукт або провести ребрендинг

  4. Працювати з мерчандайзингом і ліцензуванням

    Освоїте принципи ліцензування товарних знаків. Зрозумієте, як розробити мерчандайзингову продукцію і збільшити дохід клубу

  5. Користуватися інструментами аналітики

    Навчитеся користуватися Excel, Power BI і Python, щоб робити фінансові прогнози і звіти

  6. Керувати командами

    Навчитеся вирішувати конфлікти, мотивувати співробітників і контролювати їхню роботу. Дізнаєтеся критерії відбору гравців і персоналу до свого клубу

Як проходить навчання

  1. Вивчаєте тему

    У курсі — практичні відео-уроки

    Вивчаєте тему
  2. Виконуєте завдання

    У тому темпі, в якому вам зручно

    Виконуєте завдання
  3. Працюєте з викладачем

    Закріплюєте знання і виправляєте помилки

    Працюєте з викладачем
  4. Захищаєте дипломну роботу

    І доповнюєте нею своє портфоліо

    Захищаєте дипломну роботу

Заходи для студентів

  • Закриті воркшопи

    Долучитеся до професійного ком’юніті, зможете поставити будь-яке запитання фахівцям і завести нові корисні знайомства, які допоможуть у роботі.

  • Стажування у спортивних клубах

    Ви зсередини подивитеся на роботу ФК «Зеніт», ХК «Спартак», БК «Хімки» та ще 30 клубів по всій країні. Пройдете стажування, отримаєте управлінський досвід і рекомендаційні листи від керівників.

  • Кар’єрні консультації

    Разом із консультантом визначите цілі професійного розвитку, підсилите резюме і дізнаєтеся, як впевнено проходити співбесіди. Підготуєтеся до зустрічі з майбутнім керівником будь-якого рівня.

  • Работа преподавателя
  • Работа преподавателя
  • Работа преподавателя
  • Работа преподавателя
  • Работа преподавателя
  • Работа преподавателя

Програма

На вас чекають онлайн-лекції та практичні завдання на основі реальних кейсів.

  • 120 тематичних модулів
  • 600 онлайн-уроків

Основний трек

  1. Менеджмент і маркетинг в індустрії спорту

      1. Менеджмент спортивного заходу
      2. Види спортивних заходів
      3. Спортивні ліги в Росії
      4. Менеджмент спортивної ліги
      5. Менеджмент спортивного клубу
      6. Види спортивних клубів
      7. Менеджмент спортивної споруди
      8. Особливості різних видів споруд
      9. Маркетингова стратегія
      10. Створення маркетингових продуктів
      11. Маркетинг спортивних подій
      12. Спортивні події в Росії
      13. Digital-комунікації
      14. Сайти, додатки і соціальні мережі
      15. GR у спорті
      16. PR у спорті
      17. Квиткова програма
      18. Продаж квитків
      19. Спортивне спонсорство
      20. Об’єкти спонсорства
      21. Спортивний мерчандайзинг
      22. Ліцензування у спорті
      23. Трансфери
      24. Трансферна стратегія
      25. Персонал у спортивному проекті
      26. Рівні персоналу в проекті
      27. Персонал у спортивній організації
      28. Вимоги до персоналу
      29. Спортивний персонал у клубі
      30. Менеджер, тренер і спортсмен
  2. Фінанси для нефінансистів

      1. Облік. Взаємозв’язок основних видів звітності
      2. Ключові показники діяльності. Фінансовий аналіз. Основи
      3. Ключові показники діяльності. Фінансовий аналіз
  3. Контент-мейкер у спорті

      1. Види і принципи роботи спортивних медіа у світі і в Росії
      2. Юридичні аспекти виробництва та відтворення контенту
      3. Виробництво контенту
      4. Як монетизувати контент
  4. Керування проектами

      1. Визначення мети проекту
      2. Розробка концепції проекту. Частина 1. Межі проекту
      3. Розробка концепції проекту. Частина 2. Мотивація у проекті
      4. Розрахунок метрик проекту. Методологія розрахунку метрик
      5. Фіксація вимог проекту
      6. Економіка проекту. Капітальні та операційні витрати. P & L проекту
      7. Запуск робіт по проекту
  5. Керування командами

      1. Ефективна команда – як створити, розвинути, направити
      2. Система цілей і показників, стосунки з керівництвом
      3. Залучення та мотивація команди
      4. Контроль
      5. Як реалізовувати необхідні зміни
      6. Керування віддаленою командою
  6. Керування продажами

      1. Розробка змін для відділу продажів
      2. Мотивація персоналу відділу продажів
      3. Навчання та підвищення кваліфікації sales-менеджерів
      4. Інфраструктура та автоматизація
  7. PR-менеджер від PRT

      1. Аналіз комунікації бренду в соціальних мережах
      2. Створення та адаптація контенту для соціальних мереж
      3. Робота зі ЗМІ
      4. Створення та адаптація контенту для медіа
      5. Аналітика для PR-менеджера і оцінка ефективності
  8. Керування ризиками

      1. Вступ
      2. Основні поняття в керуванні ризиками
      3. Цикл керування ризиками
      4. Ідентифікація та аналіз ризиків
      5. Класифікація та якісний аналіз ризиків
      6. Кількісний аналіз ризиків. Карта ризиків
      7. Стратегії роботи з ризиками. Протиризикові заходи
  9. Івент-менеджер з нуля

      1. Розробка концепції заходу
      2. Співпраця з дизайнером
      3. Брендована продукція
      4. Технічна робота над івентом
      5. Співпраця з digital-підрядником
      6. Організація логістики
      7. Особливості виїзних заходів і роль travel-менеджера
      8. Підбір майданчика для івенту або букінг-менеджемент
      9. Підбір персоналу на захід
      10. Кейтеринг
      11. Відеопродакшн

Додатковий трек

  1. Маркетинг для підприємців

    Дані інтернет-маркетингу і бізнес-показники

  2. Аналітик даних з нуля

      1. Power BI
      2. Python. Вступ до Python
  3. Керування продуктом

    Unit-економіка

  4. Емоційний інтелект

      1. Розпізнавання своїх емоцій
      2. Розпізнавання емоцій оточуючих
      3. Самоврядування
      4. Керування вигорянням
      5. Керування стресовими ситуаціями
  5. Бренд менеджер

      1. Дані для бренд-аналізу
      2. Бренд-аналіз
      3. Позиціонування бренду
      4. Запуск нового продукту
      5. Види комунікацій
      6. Комунікаційна стратегія
      7. Реалізація комунікаційної стратегії
  6. Майстер презентації та публічних виступів

      1. Структура презентації
      2. Тексти у презентаціях
      3. Інфографіка. Підготовка та аналіз даних
      4. Візуалізація даних у презентаціях
      5. Основи сильних виступів
  7. Excel + Google Таблиці з нуля до PRO

      1. Вступний модуль
      2. Основні можливості Excel
      3. Формули та функції Excel. Вступ
      4. Формули та функції Excel. Продовжуємо працювати з формулами
      5. Формули та функції Excel. Складніші формули
      6. Формули та функції Excel. Робота з помилками, перевірка даних
      7. Візуалізація даних
      8. Зведені таблиці
  8. Digital-стратег

      1. Математика digital-маркетингу: метрики оцінки ефективності
      2. Аналіз конкурентів
      3. Аналітика
      4. Розробка стратегії
      5. Реалізація стратегії
      6. Звітність

Дипломні проекти

  1. Стратегія зростання

    Ви підготуєте план розвитку спортивної організації, федерації, ліги або клубу, включаючи фінансові, маркетингові та PR напрацювання.

  2. Організація спортивного івенту

    Ви сплануєте спортивну подію: продумає логістику і дизайн заходу, створите мерч. Визначитеся, де поставити точки продажів, виділити зону для знімальної ТВ-групи, організувати харчування і кейтеринг.

  3. Керування спортивною організацією

    Вибудуєте систему роботи спортивної федерації, ліги або клубу: від менеджменту проектів і брендингу до скаутингу молодих гравців.

Вже навчалися на   якомусь курсі з   програми

Скажіть про   це менеджеру   — за   цей курс платити не   доведеться

Викладачі

Дмитро Земцов

Дмитро
Земцов

Автор і керівник курсу
Аркадій Дворкович

Аркадій
Дворкович

Президент Міжнародної шахової федерації (ФІДЕ)
Сергій Кущенко

Сергій
Кущенко

Президент Єдиної ліги ВТБ
Сергій Крюков

Сергій
Крюков

Виконавчий директор Асоціації студентського баскетболу, генменеджер проекту «Рух угору»
Ілля Штеблов

Ілля
Штеблов

Креативний директор Meta.Football
Ярослав Савін

Ярослав
Савін

Екс-СЕО Under Armour і академії FC Barcelona в Росії
Микола Петросян

Микола
Петросян

Директор медіанапрямку ESforce Holding, керівник Cybersport.ru і RuHub
Олексій Киричек

Олексій
Киричек

Екс-виконавчий директор ФК «Локомотив»
Петро Орлов

Петро
Орлов

Head of e-commerce development в МТС
Петро Гордєєв

Петро
Гордєєв

Керівник напрямку по роботі з агентствами «ВКонтакте»

Рік англійської мови!

Виконайте три домашніх завдання і отримаєте промокод для доступу до платформи онлайн-школи КЕСПА на рік.


На вас чекають:

  • методика прискореного запам’ятовування слів і граматики;
  • персональна програма навчання, яка допоможе заговорити англійською з нуля;
  • 4 індивідуальні сесії по 25 хвилин.

Ваше резюме після навчання

Андрей Семёнов
  • Посада: Спортивний менеджер
  • Зарплата від: 26 400 ₴

Професійни навички:

  • Контроль фінансових потоків всередині спортивної організації
  • Мерчандайзинг і ліцензування
  • Організація спортивних заходів
  • Розвиток талановитих спортсменів
  • Підбір та навчання персоналу
  • Робота зі спонсорами
  • Розвиток бренду спортсмена або спортивної організації
  • Керування спортивним об’єктом
  • Керування кризовими ситуаціями у спорті
  • Розробка маркетингової стратегії для спортивного клубу
  • Аналітика та презентація результатів
  • Робота з PR та SMM-інструментами

Сертификат Skillbox

Підтвердить, що ви пройшли курс, і це стане додатковим аргументом при влаштуванні на роботу.

  • Старт курсу: 25 січня
  • Залишилося: 4 місця

Вартість навчання

  • Розстрочка без переплат
  • 1 814 ₴ /міс
  • 3 024 ₴ /міс
Изображение для плашки ЧП Участвует в распродаже Скидка 40%
действует 0 дня 00:00:00

Как быстро окупится обучение на платформе

Показываем, как будет расти ваш заработок вместе с опытом. И сколько времени потребуется, чтобы окупить вложения в образование.

На позиції Junior ви заробите стільки ж, скільки коштує курс

за 7 месяцев

Зарплаты спортивного менеджера, по данным hh.ru

за даними rabota.ua
  • Junior Начало работы
  • Middle Опыт 12 месяцев
  • Senior Опыт 24 месяца

Поширені запитання

  • Я ніколи не займався спортивним менеджментом. Чи вийде у мене?

    Звісно! У вас усе вийде навіть без спеціальних знань — просто приділяйте більше уваги домашнім завданням і читайте додаткову літературу. У всьому допоможуть досвідчені наставники, які будуть курирувати вас протягом усього курсу.
  • Який графік навчання? Чи вдасться поєднувати його з роботою?

    Ви можете вивчати матеріали курсу у зручному для вас режимі, поєднувати навчання з особистим життям. До того ж, усі уроки будуть доступні і після закінчення курсу, отож ви зможете освіжити знання у будь-який момент.
  • Скільки годин на тиждень мені потрібно буде приділяти навчанню?

    Усе залежить тільки від вас. У середньому наші студенти навчаються від трьох до п’яти годин на тиждень.
  • Чи зможу я спілкуватися з викладачами?

    У вас буде куратор у Telegram-чаті, а перевіряючий викладач прокоментує домашні завдання і дасть корисні поради. Так ви зможете перейняти досвід, професійні знання і лайфхаки від провідних фахівців.
  • Чи діють які-небудь програми розстрочки?

    Так, ви можете купити курс у розстрочку — і спланувати свій бюджет, розбивши всю суму на невеликі щомісячні платежі.